Par Norgips

SIA NORGIPS ir daļa no KNAUF grupas kopš 01.01.2004. Piedāvā Latvijas būvmateriālu tirgū ģipškartona plāksnes un to komponentes.

Uzņēmumam Norgips ir ģipškartona lokšņu ražotnes Norvēģijā un Polijā. Šajā attēlā ražotne un osta Drammenā, Norvēģijā.
NORGIPS jau ilgāk, nekā 35 gadus ražo ģipškartona loksnes gan Norvēģijas, gan arī Vidus un Austrumeiropas tirgum. Jaunākā ražotne atrodas Polijā, kas pašreiz apgādā Poliju un tai apkārtējās valstis ar ģipškartona loksnēm. Uzņēmumam Norgips ir liela pieredze sausās būves tehnikas un ģipškartona konstrukciju ražošanas jomā. Šīs zināšanas pilnīgi par velti nododam visiem ieinteresētajiem

Norgips vēsture

  • 1963 Ģipškartona rūpnīcu Kiprā iegādājās Walters Nielsens. Skandināvu aktivitāšu sākums.
  • 1964 Dibināts uzņēmums A/S Norvēģu ģipškartona rūpnīca.
  • 1965 Pirmo ģipškartona plākšņu izgatavošana.
  • 1966 Pārdošanas ofisa atvēršana Zviedrijā.
  • 1969 Dibinātā jauna gipškartona rūpnīca Dānijā / Nozīmīga Norvēģijas ražotnes modernizācija / Pārdošanas ofisa atvēršana Vācijā.
  • 1972 Dibinātā jauna gipškartona rūpnīca Nīderlandē.
  • 1976 Dānijas rūpnīcas pārdošana.
  • 1977 Uzbūvēta ostas piestātne pie ražotnes Norvēģijā / Uzņēmuma nosaukuma maiņa no A/S Norvēģu ģipškartona rūpnīca uz A/S Norgips.
  • 1980 Dibināts uzņēmums “Norgips Svenska AB” Zviedrijā un uzņēmums “Norgips OY” Somijā.

Nākotne

Dažādu iemeslu dēļ var apgalvot, ka ģipškartona loksnes ir viens no nākotnes būvmateriāliem. Arī turpmāk uzlabosim mūsu produkcijas kvalitāti un neaizmirsīsim apkārtējās vides aizsardzību. Mūsu ražotnēm piešķirts ISO 9001 un ISO 14001 sertifikāti, no kuriem pēdējais apliecina, ka darbojamies atbilstoši vides aizsardzības prasībām. Mūsu ražotās ģipškartona loksnes ir marķētas ar zīmi, kas apliecina, ka no šī materiāla būvētajās telpās būs veselīgs mikroklimats.

Filozofija

Norgips mērķis ir piedāvāt savu produktu par cenu, kura spētu apmierināt (sasniegt) pēc iespējas vairāk cilvēku.

Struktūra

Mēs veidojam optimālas darbinieku komandas, kas saglabā zemas mūsu personāla izmaksas.
Mēs vienmēr darām visu mazliet labāk, mazliet vienkāršāk , nedaudz ātrāk un daudz efektīvāk.
Komunikācija un īss lēmumu pieņemšanas laiks ir izšķirošs.
Atgriezeniskā saite (informācijas apmaiņa) ir darbinieku motivācijas rīks. Norgips vadās pēc principa, ka līnijas operators zina tirdzniecības pārstāvja problēmu, savukārt tirdzniecības pārstāvis zina līnijas operatora problēmu.
Norgips nerealizē dārgas mārketinga programmas, neizmanto TV reklāmas, neveido sabiedriskās kampaņas, neapdāvina gala patērētājus. Mūsu mārketinga izdevumi pielīdzināmi minimumam.

Norgips Stiprās puses

Regulārs klientu loks, jo izvēlamies dinamiskāko, satbilāku un bieži vien lielāko būvmateriālu izplatītājus.
Ilgtermiņa attiecības ar klientiem.
Atzīts un plaši pazīstams zīmols tirgū.
Augsta darbieku pieredze un lojalitāte uzņēmumam. Zema kadru maiņa.
Atšķirīgi un skaidri zināms tirgus segments.
Ātra produktu plūsma no rūpnīcas tirgū.
Attīstīta, efektīva un elastīga loģistika razošanā un produkta izplatīšanā.

Iespējas

Jaunu produktu ieviešana ar līdzīgām īpašībām, kas ir populāri, tiek piegādāti ar pilnībā nokomplektētām kravām, tādi, kam nav nepieciešams tehniskais atbalsts, kā, piemēram, apmetums, špakteles, izolācija, putuplasts, krāsas.
DIY klientu paplašināšana – stratēģiski svarīga klientu grupa.
Biznesa attiecību pilnveidošana caur pastāvošo izplatīšanas tīklu visā Latvijas teritorijā.
Cenas monitorings konkrētajā tirgus segmentā.
Konsolidācija būvmateriālu tirgū, caur lieliem un stipriem klientiem. Tā ir Norgips mērķa auditorija.

Norgips vadmotīvi

  • Norgips ir ģimenes uzņēmums, kas dibināts uz uzticības, paļāvības un drošības pamata
  • Nav atbildības un pienākumu, ja nav kontroles un pilnvaras.
  • Nav kontroles un pilnvaras, ja nav atbildības un pienākumu.
  • Nekad nenāc ar problēmu, nāc ar problēmas risinājumu.
  • Ja nespēj pārdot produktu šodien, to nespēsi pārdot nekad.